tisdag 1 september 2009

Vinter- och höstjacka


Currently letar jag efter en höst och vinterjacka. Jag vill helst ha något svart, eller möjligtvis brunt. Gärna päls också. Ja, fuskpäls. Har också testat mina svart kilklacksskor från Dinsko. Dom var hur sköna som helst! Vet dock inte hur snabbt dom slits, men jag hoppas dom håller lääänge.

Många vet nog redan vem Rumi på Fashiontoast är, men jag måste bara säga att jag verkligen gillar den bloggen. Det är en av två bloggar jag läser. Den andra är Colorelle. Den är också riktigt bra!

I morgon är det Geografi redovisning i skolan. Man ska välja ett resemål och motivera varför man vill åka just dit.Folk bärjade nämna Thailand, Kina, Usa... Sen var det jag. Vilket land jag valde? Irland. Min kompis A. skrattade ganska länge åt det och trött som jag var gjorde jag också det, haha! Ingen riktigt vet varför dock... Men jag står fast vid Irland. Regnet kan väl bara vara lite trevligt ibland, och naturen är jättefin. Dublin, fin natur, regn och U2. Irland har ju allt!! Min redovisning lär gå bra!

Inga kommentarer: