torsdag 9 oktober 2008

Warriors don't cry

Vi har haft i uppgift i skolan att skriva en dikt. Jag har inte direkt kommit på någon men tillslut kom jag på en som jag tyckte fick duga.

"Keep it all out
Show no feelings is what it's all about
You gotta keep your mind clean
Forget all you've seen
Get your strength from the pain
When your standing alone in the rain
Don't let it hurt
When you take of the blood-red shirt
And no matter what you do
Never show the weakness in you
... because warriors don't cry"

Jag är kär! Visserligen i glass men i alla fall :) Ben & Jerry's glass till ett "Desperate Housewifes"-avsnitt är det bästa som finns just nu. Speciellt när man kommer hem från skolan. Jag vet inte varför men man är så trött just nu. Jag och ett par kompisar hoppade på en hyfsat tom buss för nån dag sen när vi skulle hem från skolan. Vi satte oss och alla lutade sig mot fönstret och halvsov hela vägen hem. Ingen sa något på hela bussresan, vilket är ganska ovanligt, hehe! Det var ett ganska trött gäng som åkte hem den dagen.

Jag kom just hem från en joggingrunda, men graderingen i karaten närmar sig så nu blir det till att öva på heian shodan. Senare blir det "Fringe" och glass!

Inga kommentarer: