måndag 29 september 2008

Sunshine

Nu ÄR det höst! Det är lila händer ett tecken på, haha! Många tycker hösten är deprimerande, men det tycker inte jag. Visst, det blir kallt, regnigt och snart är det vinter. Men samtidigt tycker jag det är lite mysigt.Jag gillar hösten mer än vintern. Snö betyder i och för sig snowboard, men eftersom det aldrig kommer tillräckligt mycket snö här för att man ska kunna åka snowboard så kan det lika gärna vara höstväder på vintern också. Jag fick just reda på att jag har en vecka med snowboarding (och chokladmuffins) att se fram emot i alla fall :) Det ska bli superkul!

Jag har gjort klart teckningen av Laila Bagge, men den blev så kass att det inte ens är värt att lägga upp den. Men jag ger mig inte. Jag har börjat på en ny teckning som SKA bli bättre. Hoppas jag i alla fall. Denna gången är motivet Tara Dakides.
Snart har filmen "Vicky Christina Barcelona" premiär. Ser fram emot det. Sen ser jag också fram emot "Quantum of solace" såklart! (För trailer, kolla förgående inlägg). Nu ska jag bara hitta någon att släpa med mig, haha!

Helgen var den bästa på länge! Soligt! Jag var ute och gick, sprang, hoppade hopprep, styrketränade och tränade lite karate.Är det fint väder så är det, haha! Jag var också nere vid sjön och tog lite bilder. Inget seriöst, jag hade bara lite kul! Jag måste verkligen lära mig sparka, haha! Men bilderna blev ganska festliga i alla fall!



1 kommentar:

Mona sa...

Tjusiga bilder! Det är inte lätt att göra tekniker på beställning när man ska fotograferas. Bara det kan bli ett helt träningspass! :)