söndag 9 augusti 2009

En helg i Göteborg

Lyssnar på: "Lemon" - U2
För att se något utöver det vanliga, kolla in musikvideon till U2's "lemon". Absolut sevärt! Och jag upptäckte också nyss hur bra deras låt "Please" är, likaså "Cedars of Lebanon" från deras senaste album.
Det blev en otroligt lyckad helg i Göteborg. Jag hade sett fram emot U2-konserten i flera månader och skyddat biljetterna med mitt liv, haha. Kollade en si så där 125 gånger att dom verkligen var med innan jag satte mig i bilen för att åka upp till Göteborg. Konserten var det bästa jag varit med om! Scenen, låtarna, publiken, Bono... allt var perfekt! (Ett längre inlägg om konserten kommer snart!!)
Dagen efter blev det hotellfrukost och sen en tur på stan. Hittade dom perfekta höstskorna och en jeansjacka som jag letat efter ett bra tag. Slutade dagen med att åka förbi Elite Park, och kände mig lyckligare än någonsin när jag lämnade Göteborg för en solig vecka vid havet.
Nu är jag hemma och snart börjar skolan. Det ska bli kul! Känner nu att jag valt helt rätt linje!

Inga kommentarer: